Newark

Ja, men då sitter jag på Newark flygplats och väntar på familjen som mest troligt anländer om 2 timmar. Det var ju tänkt att de skulle komma igår, men de hade missat att man måste ha turistvisum för att komma in i landet. Så de har spenderat en natt i London, men det är väl inte helt fel det heller;)

I alla fall, nu har jag betalat för en timmes internet, finns liksom inte så mycket att göra här annars... Jag har glömt min svenska telefon hemma så nu hoppas jag att jag ska kunna hitta dem ändå. Men det kan ju inte vara så svårt. Tre blondiner och en brunett som mest troligt springer runt och pratar svenska och vet inte vad de ska göra eftersom Emelie (jag) inte svarar i min telefon xD jag antar att jag kommer ha ett X antal missade samtal när jag kommer hem igen;) haha

Jag har inte gjort så mycket annat sen sist jag skrev. Jag har städat ytterligare lite. Mitt rum skiner som bara den nu:D köket är fint och jag skrubbade spisen igår. Nästan så man inte vill använda den så den blir skitig igen;P

Näe, nu ska jag väl fördriva tiden med lite av mina spel:D 90 min kvar tills de kommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0