It's not where you start. It's where you end up!

och det stämmer väl ganska bra skulle jag vilja säga... Eller bad tycker ni?
Det fick mig att fundera på hela denna resan.

Från början skulle jag till Colorado, jag hamnade i Chicago och nu bor jag i New York. Det är galet vad livet kan ta vändning ibland! Men fy tusan vad glad jag är för det. Har inte ångrat en sekund att jag gjorde denna resa. Jag har lärt mig så mycket (inte minst hur man baka pepparkakor och lussekatter) och man växer så mycket som person.

Och alla dessa helt otroliga vänner som jag har träffat under resans gång som jag kommer hålla kontakten med och hälsa på i framtiden (hoppas jag), det är underbart!

Så vad är det då jag vill säga med detta inlägg. Jo, att livet kanske inte alltid har blivit som man har tänkt sig men... Ahdu, jag vet inte riktigt vad jag vill ha sagt här. Men vad som än händer så löser det sig... På ett eller annat vis. Ja men det var nog det jag ville säga, på ett ungefär. Det kom bara ut på ett lite luddigt vis xD

Som avslutning vill jag idag bara GRATULERA Sandra som kom in på sin utbildning!!! Grattis bästaste du, jag visste att du skulle klara det! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0