Going crazy

Ja idag var jag och syster lilla lite smått galna... mer än så säger vi väl inte nu! ;)

annars har vi inte gjort alltför mycket idag. Ränt runt lite hit och dit!
Imorse återsåg jag ett bekant ansikte här i NYC - Johanna! Som jag inte sett sen vi åkte upp till Stockholm och ambassaden för lite mer än ett år sedan! Det är galet vad tiden går snabbt! Om 5 veckor har jag varit i USA i ett helt år... GALET! Men det var kul o se dig igen, vi ses i Sverige:)

Efter det åkte vi hem för att äta och sedan ut och ränna lite till... Fy tusan vad mycket folk det är överallt:O Och imorgon ska vi in till Time Square under 12-slaget. Det kommer bli bra det här, men det är mest troliget en one-in-a-life-time-händelse så varför inte liksom? :)
Det är ju inte alla som firar sitt nyår på Time Square;D

Nu har vi ätit pannkakor så nu är det chill. Ska städa lite innan familjen kommer hem på söndag!

HejHoppsan!

Kommentarer
Postat av: J

Det var kul att se dig också! :) Gott nytt år! :)

2011-12-31 @ 14:57:57
URL: http://jojojojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0