Global presentation

Men vad sägs om en riktig uppdatering idag då? Jo, men vi kör väl på det tycker jag.

Så, denna morgon vaknar jag som vanligt runt 7 och kliver upp. PaffoBom vad tänkte jag med? Jag börjar vi 8. Trippar snällt tillbaka till sängen för att sova en timme till, HÄRLIGT! Tusan vad en timme gick fort:( I alla fall, upp igen vid 8 och underhålla S och baby M (R är redan i skolan!)Runt 8.30 tar jag med mig S till skolan och sen chillar jag rundor med baby M. Hon somnar och jag går hemåt igen. Jag putsar lite på min presentation som jag ska göra idag. Fiiiiiint! Måste sitta och skriva ner allt för hand eftersom de inte kunde skriva ut det:( Menmen... jag överlevde även den utmaningen.

R och min värdmamma kom hem runt 10.30, vi lekte lite och vid 11 traskade vi allihopa bort till S skola. Jag berättade för dem om Lucia. Lite historik och hur vi firar det. Jag visade lite bilder, spelade lite musik och gav dem lite pepparkakor... sen var alla glada. Hemåt igen! Jag var lagom trött, slängde i mig lite lunch och sen blev det en powernap på sisådär 2 timmar. NAJS! Dock var jag fortfarande trött men det var bara till att pallra sig ur sängen och börja jobba igen. Mina värdföräldrar tog med sig pojkarna till Rockfeller Center för att kolla på julgranen. Jag hängde med baby M i lekrummet.

De kom hem, vi åt middag, badade/duschade, kollade på tv och sen var det dags för sängen. Jag tvättade lite så jag slipper göra det imorgon. Jag duschade och nu är jag redo för en god natts sömn. Funderar på om jag ska stanna uppe en timme till bara för att kolla julkalendern? Hmm, får fundera vidare på det!

Då det är den 3/12 i Sverige just nu så är det även min broders födelsedag, så GRATTIS! Hoppas du får en bra dag bror!:D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0