Fin lördag!

LÖrdag och helg... härligt! Jag började jobba vid 6 imorse, låg dock kvar i sängen tills klockan var 7 och baby M vaknade till liv efter en natts sömn. Hängde med henne i 45 min innan även pojkarna vaknade till liv. Vi gjorde väl inte alltför mycket. Frukost, borsta tänder, ja ni har ju hört det förut! Sen gick vi vidare till lekrummet. Där stannade vi i runt en timme då vi var tvugna att gå tillbaka så baby M kunde få äta sin frukost och ta en powernap. Jag la henne och städade upp i köket och sen påbörjade jag lunchen till pojkarna. Vi åt och sen lekte jag lego med S och R gick ut med sin pappa.

Vi lekte ett tag innan min vm och vp tog ut pojkarna och baby M för en promenad och lekstund i parken. Jag var lite trött så jag tog mig en powrnap på n timme och vaknade sedan upp md ett ryck när pojkarna kom inspringande och skrikande i huset. Jag hängde lite med dem. Sen pratade jag med Sandra. Ja jag har fått igång min iPod igen efter att ha tappat den i vattnet. Att lägga den i ris funkade (eller så behövde den bara vila en dag eller så) vem vet? Funkar gör den i alla fall:) Lyckliga jag!

Sen skyndade jag DT för att möta Kristin. Vi mötte upp på Time Square och sedan vidare mot en Starbucks (tog ett tag innan vi hittade en med mindre än miljoner människor). Åh, just det, innan dess skulle vi besöka bibblan, som var väldigt lyckat. Haha xD Vi gick in genom snurrdörren, vakten sa: than you for visiting, please keep on walking...
och så var vi ute igen. Oj då! De stängde visst. Så vi hamnade på Starbucks och efter två koppar av lite koffein och socker och massa prat och skratt är jag nu åter igen hemma och tänkte jag skulle plugga lite, men sitter mest uppe för att kunna kolla julkalendern om en timme.

Ja, men nåt annat har nog inte hänt idag, tror jag?!
BARA 11 dagar kvar tills Sverigebesök!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0