Färgar håret

Ja, nu är vi igång igen... och färgar håret! Hallå slitet hår! MEN jag ska nog överleva detta med, blont och fint(?) blir det i alla fall;) Det är ju min syster som är igång och pillar lite nu. Bild kommer när det är klart... om det blir bra.

Vad mer har hänt, det händer mycket här över nu förstår ni. Tidigare idag var vi och lämnade av mamma och Ida (lillasyster) på La Guardia flygplats. Det var lite svårare än vad jag trodde det skulle vara. MEN det är ju bara 7 månader kvar tills det att jag ser dem igen, så det är ju egentligen ingen tid alls. Och pappa kommer ju i mars och sen fyller jag år i april, i maj hade jag tänkt hälsa på Chicago igen, i juni är det midsommarfirande och sen åker jag hem i juli! Så, som sagt ingen tid alls! :-)
Men känns som om jag kommer ha lite lagom mycket ångest när jag ska lämna mitt andra hem... MEN det ska jag inte tänka på nu!

Sen blir det nog även att jag ska springa ett halvmara i mars. Såg att de hade dragit pengar från mitt konto idag. Så det är väl bara till att börja träna då. Det är ju trots allt BARA två och en helv månad kvar... Men det ska nog gå bra. Så länge jag gör det på mindre än 3 timmar;) Så det blir ännu en upplevelse som jag kan checka av, härligt!

Annars har det inte hänt så mycket mer här i staterna. Livet rullar på. Min familj kommer hem igen på måndag efter 2 veckor i Californien. Så det ska bli skönt att få se mina pojkar igen:D

Nä, nu ska jag äta lite lunch och sen ska vi leta upp en Barnes & Nobel som inte ligger på 86 and 3.

HejSvejs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0