Dagen med stort D!

Ja, men då var dagen kommen fröken Emelie skulle nu ha sin första fotoshow. Under morgonen och hela förmiddagen jobbade jag. Ja, men ni vet, frukost, get dressed, borsta tänder, gå till skolan, natta baby, sortera kläder... allt sånt roligt.

Sen chillade jag läget ett tag innen det var dags att bege sig iväg för fotoshowen. Tur att man fick lite extra tips från proffsfotografen som var här och fotade;)

Jag anlände till Soho konstgalleri FÖRST av alla, jag la ut mina bilder och sen var det väl bara till att vänta lite då. 90 minuter senare var de flesta där och allt var klart för att påbörja showen. Jag var väldigt nöjd med mina bilder, kanske kunder gjort mattningen lite bättre, meeeeeeeen vem bryr sig? Tyckr jag gjort av med tillräckligt mycket penga på detta redan, så det fick bi hemmafixat, vilket funkade mycket ypperligt bra!

Kul och träffa alla vänner trots att en del folk hade PMS :@ vad är det för fel på människorna kan man ju fråga sig ibland? Ahja,nu är det i alla fall avklarat och jag kommer aldrig mer att se dem... HURRA för det!

Bilderna kommer upp imorgon för nu ska jag kolla julkalendern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0