Bye Bye Jenni!

Ja, men då var det dags för Finland att åka hem. Vi kommer sakna dig som bara den! Så för att fira lite extra gick vi ut och åt middag på Jackons Hole. Där provade jag på den alldeles unika "maträtten" pommes med smält ost på. Mja, det gick o äta, men det var inget speciellt, så det blir det mest trolig inte igen... men man vet ju aldrig. I alla fall, vi pratade och åt om vartannat och när vi var klarar (när de slängde ut oss pga stägning) blev det lite fina pics och sen en fiiiin promenad ner till east river där det blev ännu flera kort.

Idag har jag varit ledig och då passat på att förbereda mina kort inför fotoshowen som är imorgon. -hur kommer det sig att jag jobbar bäst under press - det vill säga dagen före. Så är det alltid. Ahja, jag är NÄSTAN klar i alla fall, ska bara döpa mina bilder och prismärka dem:) Inte för att någon skulle vilja köpa dem imorgon men om i fall att så jag inte står där som ett fån när det kommer till den saken.

Jag har även varit lite flitigt och varit på gymmet och sprungit lite. najs! Jag har införskaffat mig den där Nike+ grejen som passar alldeles utmärkt i iPoden under träning. Får nog inhandla skorna med, inte för att jag behöver, utan för att jag vill!

Ja och det var väl ungefär så mycket som jag hade att uppdatera om idag skulle jag tro. Finns inte så mycket mer att säga, då det oftast händer samma sak dag ut och dag in. Så det är väl inget vidare intressant skulle jag vilja säga, men ja... vill ni har mer uppdatering så får ni väl säga till. Det är ju inte direkt så att någon klagar...

Jag har öppnat en NY blogg där jag lägger upp mina bilder. Mest för imorgon, men kanske nån gång då och då när jag känner att jag har en bra och fin bild som jag vill dela med mig om! :)

Ha det bra! Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0