The rest of the day!

okej, resten av dagen var ganska så chill. Min vm släppte av mig vid starbucks där jag hängde ett tag. Chillade läget. Sen hämtade hon upp mig igen efter att hon hämtat upp pojkarna och sen körde vi hemåt. Vi bytte om, åt lite snacks och gick ut till poolen. Där plaskade vi runt ett bra tag innan vi gick in. Pojkarna tog ett bad, vi bytte om och lekte lite innan middagen (pizza) anlände. Vi åt middag, frukt och efter det dessert. Pojkarna frågade sen efter mer grönsaker och ja varför inte?! Vi kollade lite tv innan det blev dags för sängdags. Jag läste två sagor för dem, BATMAN och CARS.

Haha, det var ju en del lagom konstiga ord i den där batmansagan. Men tur är väl då att jag har min 5 åring som kan berätta hela berättelsen för mig innan jag hunnit läsa klart den! Jag sa god natt och de somande så gott. Jag gick upp. Jag och min vm gick igenom morgondagens schema och allting känns så himla bra! Livet flyter på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0