same same but different

Jag vet inte längre varför jag uppdaterar er varje dag för det är PRETTY much the same dag ut och dag in för tillfället. Morgonen startar med att jag har baby och pojkar. Pojkar åker till camp och jag har baby nån timme till. Sen är jag ledig till 15. Hämtar upp pojkarna och leker sedan hemma i poolen och i havet. Det blev middag och dessert och sen var det bad och tv time och efter det sängdags och storytime. Och det var min... som sagt, som alla andra!

Imorgon är jag ledig och de har ett STORT party här så jag ska väl joina det vart det tänkt! Njuta lite av det amerikanska partylivet! För det händer ju inte alltför ofta. Annars händer det väl inte alltför mycket här. Livet rullar på och jag njuter fullt ut.

Jag har börjat fundera lite närmare på vad jag vill göra senare i livet. Vill jg stanna kvar här i USA ett par månader/år till? Vill jag hem och fortsätta mitt liv, studera och skaffa jobb? Vil jag ut och resa och upptäcka nya delar av världen? Ärligt talat så är det olika från dag till dag för tillfället. Men jag har fortfarande 2 månader kvar innan brevet kommer då jag måste bestämma migom vad jag verkligen vill göra.

Tills vidare... ha ett bra liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0