Pool, cupcake och brabrabra dag! =D

HejHallå!
En uppdateing kanske vore bra... så ni vet att jag lever. I alla fallm vad har hänt idag då? Jo men det ska jag berätta för er nyfikna. Jag började dagen med frukost innan jag gick och hämtade den lilla skrattande baby M som var vaken. Såå gullig. Vi påbörjade lekandet och bytandet av en bajsblöja (ja, mycket viktig information som måste finnas med) sen kom pojkarna upp runt 8 (till och med INNAN det) vi lekte lite allihopa och efter nån timme så var det dags för frukost som vi idag åt utomhus i det extremt sköna vädret.

Runt 10 så traskade vi alla ner till stranden för att plaska i de stora vågorna och bygga sandslott. Ja, idag var vågorna faktiskt GigANtisKa, men vi hade skoj ändå även om vi bara kunde stå vid strandkanten. Sen var det dags för lite slottsbygge. Lille S ville gå hem så jag tomg med mig honom tillbaka för lite poolbadande och efter ett par lååånga minuter kom de andra också till poolen. Där plaskade vi runt ett par timmar innan det var dags för lite luch och efter det var jag dri ett par timmar.

Jag sprang lite på bandet medan jag kollade Harry Potter. Det blev en snabb dusch och efter det kollade jag lite collegeklasser. Antingen blir det en fotokurs eller kanske nån massage/fitness grej... får se var det slutar.  Sista av min fria tid spenderade jag med pojkarna i poolen igen och efter det var det dags för kvällsmat och efter kvällsmat var det dags för cupcakesbak och tv time och sen cupcakesätande=) Story time och sen sov pojkarna så sött så! Nu ligger jag här i mitt run och kollar film och uppdaterar bloggen.

Imorgon vet jag inte vad som händer. Tror att det skulle regna så mest troligt kommer jag nog tvinga pojkarna till lite pannkaksbak eller nåt i den stilen;)

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0