Operation "ta-ut-hurtande-sticka-ur-foten"

Idag har det varit en helt normal dag, som alltid på detta stället. Under morgonen hade jag baby och pojkarna. Jag gick en promenad med baby (som var sleepy) och min värdmamma tog pojkarna till deras camp. Sen var jag ledig ett par timmar. Jag åt frukost, skypeade med Dunja och sen begav jag mig ner till havet och stranden. Det blev en liten löprunda innan jag återvände hem. Jag och min värdmamma åkte iväg (jag körde, kändes bra att vara tillbaka bakom ratten igen!) iväg och gjorde allt och ingenting. Shoppade alkohol, beställde seafood, körde rundor, hämtade upp pojkarna, superduperhandlade. Ja, trevligt hade vi i alla fall. (jag har inhandlat nya flipflop!)

När vi åter igen var hemma så hoppade jag och pojkarna i poolen och där stannade vi sedan i ett par timmar. Sen var det kvällsmat och efter det var det dags för lite cupcakesbak. Bad för pojkarna och sedan cupcakeskäk. Sen var det änrligen dags för bedtime och storytime. Denna kvälls tema var spökhistorier (som deras storebror berättade för dem) och de blev nog lite lagom uppskrämda... he he!

Min fot gjorde då lite ont och det visade sig att jag hade en liten sticka under foten. Frågade min värdmamma om de hade en nål eller nåt så jag kunde ta ut den... Nej det hade de ju inte så min värdmamma fortsatte springa runt och leta efter en nål, medan nannyn hittade en nagelklipparsax (och en annan sax) och försökte ta ut den... haha
Jag hade ju kunnat göra det själv, men nejdå... här var det operation som gällde! haha, dom är så gulliga! :) 
Men efter ett bra tag fick vi ut den lilla stickan i alla fall.

Min vm kollade upp filmer som gick på tv under kvällen och skickade genast ner mig på mitt rum för att kolla Twilight. Jag somnade lite i mitten av filmen, men är nu vaken igen och jag gillart!! MEN jag får nog se om den en gång till då jag dels somnade mitt i hhela grejen och dels uppdaterar min blogg och typ missar hälften... Var är alla reklampauser då man ska kunna göra annat?! Som typ powernap? Jaja, det är ju i sådana här tider man saknar den reklamen;) hehe!

Ha en bra dag/natt/kväll/morgon/middag... whatever! Det beror ju helt på vart i världen ni befinner er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0