Nöjesfält!

Vanlig dag. Pojkar och baby under morgonen och sen lite chilltid.... som spenderades i poolen med pojkarna. Sen blev detr lunch och sen vart vi iväg till grannbbyn för lite glassätande i denna hetta. En liten promenad blev det med och sedan hemåt igen. Lite tv tittande innan det blev ett par omgångar av tennis.

Sen lite häng med pojkarna innan det var dags för middag. Idag blev det butterrise (ja Mikaela man kan steka ris i smör och det smakar GOTT!!) haha

Efter middag packade vi alla in oss i bilen och körde iväg till ett nöjesfält, eller snarare en liten marknad med enbart karuseller och andra lekar och såklart SÖTAKER! Vi åkte runt i lite olika karuseller och jag provade på detta typiska amerikanska karamelläpple... En sak som jag bara äter en gång! Det var ju inte äckligt, men helt klart inte något vidare smakligt heller!
Sen åke vi också en karusell som gick galet fort runt och runt och man åkte upp och ned längs väggarna. Ja men ni kan ju gissa hur jag mådde efter det. Åkte med min 4 & 5 åring och de tyckte det var galet kul... eeheh,, mja!

Men vi hade en rolig kväll tillsammans i alla fall och jag enjoyade det SÅ MYCKET!!:D

I FEEL GOOD!

Kommentarer
Postat av: pappa john

Ha,ha..du som alltid gillat karuseller som går fort och upp och ner..hmmm...åldern kanske??..ha,ha..

Skönt att höra att allt känns och är bra. Skickade paketet i tisdags så hoppas du har det nästa vecka någon gåång.Ha det bäst där borta i stora landet. Kramizar Pappa:-)

2011-08-11 @ 08:10:30
Postat av: mikaela

hahaha. jag vet att man kan steka ris i smör ;)

det heter pilaffris här i sverige om du undrar ;)

2011-08-11 @ 10:33:59
Postat av: mikaela

haha, jag vet att man kan steka ris i smör ;)

här i sverige heter det pilaffris emelie ;)

2011-08-11 @ 10:35:02
Postat av: Emelie

Mikalea: men vad bra! Jag menar, det blev ju inte såååå lyckat i Spanien xD hehe



Pappa: Karuseller med fart är jul! Men detta var FÖÖÖR mycket! Man åkte upp och ner på väggarna och även då man nästan var upp och ned så stannade man kvar på väggen. Folk kunde sitta på väggen med huvudet rakt ut utan att trilla ner... så snabbt gick det! Det var nog tur att jag åt karamelläpplet efter karusellen;P



puss&Kram <3 :)

2011-08-11 @ 16:18:35
Postat av: Emelie

KUL*



:D

2011-08-11 @ 16:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0