najs!

Idag har vi varit busy busy... som vanligt med andra ord. Idag började jag vid 6, för att ta beby M. Jag gick upp och förflyttade mig till sängen inne i hennes rum, där somnade jag sedan om en halvtimme innan baby M vaknade upp och jag skulle ge henne lite frukost. Baby åt och sen lekte vi lite innan mina pojkaar vaknade upp. Frukost och lek igen. En promenad med baby och sen pooldags.

Efter det var det dags för lite lunch och sen körde vi en sväng med bilen. Vi hämtade upp nanny N och sen vidare till glassbaren för att inhandla lite glass denna varma dag. Sen hemåt igen och jag var fortfarande lite ledig så jag passade på att skypea med pappsen. Sen tog jag en powernap innan jag opbörjade arbetet igen. Vi traskade iväg till stranden. Efter att hoppat runt i de 1-2 meter höga vågorna ett bra tag så traskade vi iväg hemåt igen. I poolen en snabbis och sen var det dags för kvällsbadet och dessert. Sen bed time och sagostund och nu är jag off. Tv och data och sen sängen!

BRA DAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0