Helg!!

Ja, men då var det helg för min del! Jobbade till 13.30 denna vackra fredag och imorgon är jag ledig... toppen:) Så idag sov ungarna länge... najs! Men det kunde ju inte jag veta så jag var uppe med tuppen... så nu är jag galet pömsig! Vi har spelat tennis, badat och ritat hela dagen. Chillig dag då med andra ord.

Ikväll ska vi till stranden och grilla och umgås med annat folk. Det ska bli lite trevligt. Imorgon ska jag mest troligt gå på en konsert eller två eller nåt i den stilen med någon helt främmande människa. Men det är så det går till här borta. Jag känner ju inte äns hälften av alla människor här borta, men det är ju det som är det roliga och mest spännande med hela grejen. Ni vet flytta in i vilt främmande människors hus och ta hand om deras barn, stämma träff med en helt främmande människa som man hoppas inte ska ta livet av en och träffa massa andra nya ansikten... Lever det farliga livet som au pair!

Och hela uppväxten har man fått höra: prata inte med främlingar...

Kommentarer
Postat av: J

Man har även fått höra: och stäm inte träff med folk du träffat på internet, men tänk vad mycket tråkigare vår Stockholmsresa hade varit då!

2011-08-07 @ 06:11:52
URL: http://jojojojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0