great time

Ännu en mycket bra dag i det stora landet. Så idag var det dags för lite camp för mina pojkar. Vi vaknade upp, åt frukost och förberedde oss inför camp. Jag följde med och lämnade av pojkarna och sen var det hemåt igen. Jag tog med mig baby M till havet en stund. Stora vågor och efter ett tag blev de så pass stora att vi fick ta filten och springa längre upp på stranden så de inte skulle blöta ner oss.

Vi gick senare hemåt för lite lunch. Time for my break. Jag spelade några omgångar tennis innan jag bytte om och degade lite i solen och simmade lite i poolen. Efter en timme eller så körde vi vidare för att hämta upp pojkarna igen. Jag och Nanny gick och shoppade lite. När vi kom hem igen var det pooldags och sen lite middag och sen lite pooltime och efter det var det bath time och sen play time och sen bed time. När pojkarna äntligen hade somnat så smet jag och min vm ut på en liten tripp. Vi köpte lite frozen yoghurt och satt och pratade om allt och ingenting. Det var trevligt och we had a great time.

Nu blir det sova!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0