Central Park

Idag var jag då ledig heeeeela långa dagen. Jag mötte upp Jan (min kontaktperson) under morgonen. Allting gick bra och alla var positiva. Sen strövade jag runt i lite affärer. Shoppade dock inget då jag nu har bestämt mig för att spara pengar till en systemkamera. Ska nog gå bra, haar nästan kommit halvvägs... bara ett par veckor till av arbete sen ska det nog inhandlas en kamera:)

Nu måste jag bestämma vilka kurser jag vill ta på collage. Två veckor innan allt måste vara klart... gaaaah!

Sen återvände jag hem och chillade ett tag och efter någon timme återvände jag ut igen och promenerade bort till central park och gick runt där ett x antal timmar. Så underbart härligt ochbara gå runt och fota och lyssna på min musik och bara njuta av att jag bor i bästa staden ever.

Sen återvände jag åter igen hem (med lite stopp för fönstershopping). Det blev lite kvällsmat och efter det gymmet. Galet skönt att F I N A L L Y påbörjat träningen ordentligt igen. Har ju varit där varje dag sen vi kom tillbaka till staden.

Så här kommer nulite bilder från dagen. Titta och njut! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0