Bilder!!

Idag var det min lediga dag och jag passade på att sova... inte så länge, men jag stannade i alla fall kvar i sängen ett bra tag innan jag gick upp. Jag kollade film och chillade. Najs!
Sen släpade jag mig upp ur söngen och gick och åt lite frukost. Resten av morgonen chillade jag. Lekte lite med pojkarna.

Efter lunch hoppade vi in i bilen, pojkarna hade fotbollsträning så vi släppte av dem där och efter det släppte min värdmamma av mig i East Hampton. Jag promenixade runt och kollade i (dyra) affärer. Köpte min vita choklad mocca på starbucks och sen kollade jag bio - SMURFS
(ja det blev lite ändrade planer, ingen konsert!!)

Efter bions slut så hämtade min vm upp mig och vi körde hemåt igen. Jag spelade ett par om gångar tennis innan det var kvällsmat. Efter maten chillade vi alla ute på altanen, berättade historier och drack vin (soooo not me, men hey(!) why not??) Sen hände det inte så mycket mer denna afton. Nu ska jag leta upp en bra film som jag kan somna till. Tänkte jag skulle ut och springa lite imorgon bitti innan jag börjar jobba, men vi fr väl se hur det bli med de planerna;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0