Beach house

Jaha, då har jag börjat jobba igen. Det känns riktigt bra, faktiskt. Än så länge visar de mig allt så jag kommer in i det och än så länge går det riktigt bra. Pojkarna är hur gulliga som helst och baby M bara  ler och skrattar om vartanat.

Så idag gick jag upp runt 7 åt frukost och hjälpte sedan till med pojkarna. Gav dem frukost
och sen var det dags för dem att åka iväg för lite camp. Jag tog över baby M ett tag, vi gick på en fin promenad så hon kunde sova lite. Sen åt hon lite och efter det var det dags för ytterligare en promenad. Så härligt väder ute! Sen kom hennes nanny tillbaka och jag hade lite egentime. Det var tänkt att jag skulle spela lite tennis, men folket är här och fixar lite i trädgården och med tanke på hur jag spelade igår (bollar överallt) så ville jag inte riskera pch träffa någon av dem i huvudet så jag gick och la mig vid poolen istället. Solade och simmade ett tag innan jag återvände in för lite lunch - macka och frukt och ett uppfriskande glas juice:)

Och det är så långt jag har kommit på dagen. Bara resten kvar och det ska nog gå bra! Här kommer lite bilder på min utsikt från mitt rum på Manhattan! (: Lite skillnad från Arlington Heights;)




Kommentarer
Postat av: pappa john

Vilken bild, härlig utsikt, förstår att ni bor ganska högt upp. Skönt att höra att allt går bra, måste kännas super. Var rädd om dig så hörs vi. kramizar pappa och Magnus

2011-08-02 @ 20:43:37
Postat av: mikaela

haha. bäst för dig att du inte är höjdrädd :D

ser awesome ut iaf, ha det gött :)

2011-08-02 @ 22:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0