Back in the city!

Ja men då var vi äntligen tillbaka i staden... i alla fall för ett par dagar! Vi kommer nog mest troligt återvända till stranden på torsdag eller fredag beroende på vädret. Men som sagt, tillbaka är vi i alla fall och tusan vilken bilfäd det va!

En bebis som skrek som en stucken gris, vi hade glömt bebisväskan och därmed alla nappflaskor med välling (bebis hungrig) Så baby M skrek säker nästan en timma i sträck medan vi klörde runt oh förslkte hitta en affär som sålde välling på flaska(?) säger man ens så? hehe
I alla fall sp hittade vi det efter ett tag. Baby M drack 2.5 flaska och somnade sedan mycket nöjd igen runt 30-45 minuter innan hon vaknade upp och bestömde sig för att skrika ända vägen hem. Tankarna just då var: Här ska det inte skaffas bebis INNAN jag är 30 (behöver MINST 10 år till av lugn och ro) ha ha
När vi kom hem var det kvällsmat och chilltime.

Sen begav jag mig av mot gymmet här i byggnaden. Där tränade jag i 70 min. Tusan vad skönt det var att röra på sig igen och svettas ordentligt. Har ju säkert inte gjort det på MINST en månad (möjligtvis 2) så det var galet underbart. Efter avslutat träningspass promenixade jag upp mot lägenheten igen... dörr låst = Emelie utelåst. Jag traskade ner till lobbyn och bad dem ringa upp och be dem öppna dörren = Emelie inne:) WIHO!

Nu ska det bli en dush och sedan lite fin och mycket välförtjänt sömn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0