Back at the beach!

Då var vi tillbaka i Beach huset igen och det känns himla skönt. Hej o hå vad det går i staden, men det gillar vi. Fullt ös medvetslös. Så då är det ju mysikgt att komma ut hit och göra ingenting, eller ingenting gör jag ju inte för jag jobbar ju faktiskt.

Sommaren börja gå mot sitt slut och pojkarna börjar skolan om ett par veckor. Det ser jag fram emot, då det kommer bli lite lättare för mig. Inte för att det är särskilt svårt nu, men lite extra freetime är ju aldrig fel;)

Tankarna snurrar runt mycket i huvudet hurvidar jag ska åka hem efter mitt år, stanna ett år till eller bara förlänga i sex månader? Ärligt talat har jag ingen aning vad jag vill göra? Det är olika från dag till dag... Jag trivs verkligen hur bra som helst i denna familjen, men å andra sidan så saknar jag Sverige. Att få komma hem, fortsätta mitt liv, skaffa mitt eget boende och faktiskt börja plugga igen. Så jag har abolut noll koll på vad kommer göra. Om endast en och en halv månad kommer jag få D E T brevet från au pair in america och sen har jag till nov/dec att bestämma mig om vad jag ska göra?! Gaaaaah, panikångest?! JA!

Men allt ska nog lösa sig i slutändan... när (OM) jag kommer fram till vad jag vill göra med mitt liv nästa år!
Men just nu njuter jag av livet som det är. P E R F E K T ! Jag hade inte kunnat ha det mycet bättre! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0