WoopWoop

Bara för att ge er en liten snabb uppdatering om dagen som varit. Som ALLA andra dagar (tro det ekller ej) så börjar vi med frukost innan vi beger oss ut till parken och leker i två timmar. Efter det så är det åter igen in för att laga lite lunch, som idag bestod av pasta och corndog, har dock ingen aning om det är en bra combination eller inte, men då barnen åt det så antar jag att det fungerar;)

Efter en fin lunch så blev det lite lek och så kollade vi någon show på tv innan vi promenerade iväg till skolan. När vi väl kom till skolan lämnade jag av S och var på väg hemåt. Då kom en mamma fram till mig och började prata. Jag börjar få riktiga vänner bland mammorna nu;) Mina nya buddysar! haha. Vi hade följe en bit (typ 50 meter) innan våra vägar skildes åt. Så mest troligt kommer vi att ha en playdate i framtiden... love it! Hem och lägga Q för naptime, han var galet trött idag och somnade i vagnen på vägen hem. Dock var jag tvungen att väcka honom då han inte får sova innan han hamnar i sin säng (blir lätt grinig annars). Q sover och jag skypar med min bror, som jag inte pratat med på 2(!!) månader! Trevligt att se dig i igen! ;)

Sen chillade jag och åt svensk mjölkchoklad. Pojkarna kom hem och vi gjorde lite läxor innan vi gick ut och övade lite basbollmoves. En och en halv timme senare var vi tillbaka inne för att äta middag och sen ut igen ett par minuter. Då Q hade en bajsblöja återvände vi in efter ett tag och sen kom även de andra in och vi hade dessert... SVENSKA CHOKLADBOLLAR FRÅN IKEA! De var visst väldigt populära i detta huset!

Senare blev det en joggingrunda för min del. Efter 70 minuter var jag åter igen hemma. Jag duschade strök mina kläder och nu har jag även uppdaterat bloggen för er! Nu ska jag plugga lite körkort innan det blir sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0