Trött

Idag ärjag riktigt trött, men än kan jag inte sova förän en timme eller två. Ska plugga bara lite mer teori, egentligen fattar jag inte varför jag gör det, men ska bara kolla över alla skyltar så jag vet vad de betyder och vad alla färger står för. Det spelar ingen större roll egentligen tror jag då det kommer gå åt skogen ändå, men varför inte liksom. Målet är ju trots allt att klara körkortet innan jag fyller 20, vilket är om EXAKT två veckor (nu vet ni det alla ni som vill skicka fördelsedagspresenter!)

Jag har inte gjort något idag, eller så har jag gjort alldeles för mycket, ja det är nog något i den stilen, haha! Gick till skolan på morgonen med alla ungar (utom baby B), lämnade av J och gick sedan vidare till parken med S och Q. Lekte där 30 minuter innan vi började gå hemåt igen, vilket kanske var lika bra då det tog oss överdrivet lång tid idag... vad hände?! I alla fall, vi bestämde oss för att ha lite picknick efter storytime så vi gjorde mackor (nutella och jordnötssmör) och packade ner frukt, kakor och dricka, tog med en filt och begav oss iväg mot biblioteket och storytime. Som alla andra gånger så är sagorna inget vidare utan det är danserna emellan sagorna som är de roliga. Men, vi stod ut de 30 minuterna som det höll på och efter det var det ut i det fina vädret (har varit runt 20 grader hela dagen). Vi mötte upp mamma J på lekplatsen och lekte ett tag. Mamma J gick hemåt och vi hade vår picknick! MUMS!

Sen åkte vi alla hem och jag körde S till skolan. Hem igen, skypa lite snabbt med syster innan jag gick en promenad i det soliga vädret. Handlade lite frukt (min nya kärlek är ANANAS!) och youghurt till mig och sprang inom starbucks för att köpa iste till min värdmamma. Sen gick jag hemåt igen. Min värdmamma gick och hämtade pojkarna i skolan och jag studerade lite teori och åt min frukt. Somnade ett par minuter innan jag vaknae till igen och läste sådär en mening eller två innan datorn dog. Q vaknade och vi tog cykeln och cyklade iväg till parken. Vi lekte utomhus tills klockan blev halv 7 då vi gick in och åt middag. Sen kollade vi lite Wiggels innan det var dags för Q att sova.

Jag och J körde till en Komediaffär som han velat besöka sen den dagen vi körde fel och hittade den xD haha! Vi hittade rätt idag, men kom dock 14 minuter för sent då de stängde vid 20:/ Så det blir nog ett besök där imorgon också skulle jag tro.

Nu är jag trött och ska krypa ner i min stora sköna amerikanska säng!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0