Skype med världens bästa!

Idag har jag gått i shorts och t-shirt hela dagen, i ett hopp om att locka fram solen, och tro det eller ej, men vi har haft sol hela dagen! Dock lite blåsigt emellanåt, men riktigt skönt ändå. Har spenderat lite tid på gymmet, varit på cusco (tror jag affären hette) och sen kommer vi till den absolut bästa delen på hela dagen SKYPE med världens BÄSTASTE Sandra!!!

Snacka om att jag blev glad när skypen ringde! Allting var som vanligt, lika galet BRA! Jag tror inte att jag har skrattat så mycket sen jag lämnade Sverige och dig! Fy tusan vad jag saknar dig! <3 Vi snackade runt 90 minuter, lite till och från då mitt (eller grannarnas) internet inte var på något vidare bra humör idag! :( Men det var skönt att se dig igen i alla fall!

Sen blev det lite lek med S och Q utomhus och efter det en liten cykeltur med Dunja och Florencia och såklart fick Quin lov och följa med där bak på min cykel! :)

Ja, det där var dagen idag... Inget vidare spännande, men så kan det vara ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0