Shoppingtur!

Ja, som jag skrev i det förra inlägget var det dags för lite shopping denna dag. Jag tog cykeln och cyklade iväg till tågstationen för att möta upp min tyska vän Denise. Tillsammans cyklade vi sedan till ett ställe med en massa affärer.
Dagens väder: regnigt, blåsigt och fruktansvärt kallt!
Jag undrar skarpt varför vi fick så många konstiga blickar från de ameikanska människorna där vi kom cyklande (de satt såklart i sina bilar). Hade de aldrig sett någon cykla förr eller vad står på? haha, de måste ha trott att vi var helt knasiga... eller bara "icke amerikanare" vilket de i och för sig hade helt rätt i.

Hur som helst så cyklade vi till alla affärer och så var shoppingen igång. Dästa stället var Old Navy där vi hittade mest kläder. Love it! Men vi hade roligt på ett par andra ställen också. Efter ett tag i började det att snöa och vi hoppades bara mycket innerligt att det skulle hinna sluta tills vi skulle cykla hemåt igen.

Vi hade lite roligt inne på Clarie's och ett par andra affärer. Lagom tills det att vi skulle cykla hem så slutade det regna/snöa, dock var det fortfarande mycket blåsigt och våra händer dog inom loppet av ett par minuter.

Tackar min tyska vän för en mycket bra dag! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0