Shopping med värdmamma!

Är det inte underbart nör man kan shoppa medan man arbetar? Man måste bara älska au pairyrket emellanåt! Vi lämnade av S hos en kompis och sedan körde jag, mamma J, baby B och Q vidare till en stor kläd- och skoaffär. Jag tog hand om Q och mamma J hade baby B. Då var det bara till att börja shoppa! :) Vi shoppade i Nordstrom Rack,
vilket är en billigare variant av Nordstrom... och jag gillar det!
Med mig hem fick jag fyra nya tröjor och ett par öronhänge... dags att byta öronhänge i det nya hålet!

Just nu chillar jag bara. Har ätit lunch och kollar nu tv - CSI! Man måste bara älska den amerikanska tv:n. Det är alltid något CSI som går på tv. Är det inte Miami, är det New york och är det inte New York så är det Navy... alltid är det något och det är GRRRRRREAT!

Ska iväg igen när min VM kommer hem. Mpste köpa mig en ny hårborste och lite hårfärg. Tror att det blir mörkbrunt den här gåmngen. Går se vad jag hittar, men något ska jag nog allt få med miig hem.

Mer intressant än sådär blir nog inte min dag skulle jag gissa på. Nu ska jag gå ner på mitt rum - fick ett sms till min svenska mobil, måste ju se vem det var från.


Kommentarer
Postat av: Pappa john

Hej,hej...det låter som ni haft en trevlig dag med shopping,hoppas nu att J är lika duktig som jag att färga ditt hår..ha,ha,ha..men det tror jag säkert...här hemma är det bara bra,fredag imorgon och helg det kan inte bli bättre ju. Ha det nu så bra. Kramar Pappa

2011-04-07 @ 22:28:33
Postat av: Caroline

Det var jag som skickade sms:) det var kul att prata med dej på skype. 1 ½ timme gick snabbt men kom i säng rätt så fort ändå. Vi får skypa fler gånger. Saknar dej lillsyrran <3<3

2011-04-09 @ 15:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0