Same old Same old

Okej, det var ett tag sedan jag uppdaterade här... tror jag, eller ja, en dag eller två, men jag hoppas ni står ut. Det har som helst inte hänt så mycket på det här stället. Igår (fredag) jobbade jag hela dagen lång. In the evening blev det middag med tyskarna, P och D at Cheescake factory och det gillade vi skarpt! För min del blev det omelett och potatis och bröd. Mumsigt värre, det billigaste på menyn, vilket gör det hela ännu bättre. Efter en trevlig middag med tjejerna så skjutsade de mig hem, jag hämtade mina filmer och traskade över till D för att kolla på film och prata skit, som alltid. Med andra ord så hade vi en mycket trevlig kväll.

Haha, och ja det är ungefär allt det som har hänt här de senaste dagarna. Ikväll blir det IKEA och lite svensk food (och godis) det ser vi fram emot.

Tror jag har börjat glömma bort en del om hur jag ska formulera mig på svenska, därav de engelska orden emelleanåt;P haha, är det ett bra eller dåligt tecken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0