Easter 2011

Jag har faktiskt ingenting att berätta för er! Det händer inget speciellt här över just för tillfället. Igår var det en lugn dag, jag tog pojkara på bio - Rio och efter det lekte vi bara hemma. Det kom över två andra tjejer, den ena, Liz, hade suttit barnvakt åt pojkarna innan och hon hade en vän med sig. Lite sådär spontant bjöd min VM in dem till festen på fredag! Så vi blir bara fler och fler;) Kommer bli en GRYM födelsedag i det stora landet!

Idag var det "egghunt" i parken. De hade lagt ut små ägg (med godis) över halva parken och där var nog alla barn som vi har i området. Så när klockan slog 10.30 så gick startsignalen och alla barn plockade, eller rättare sagt, SLÄNGDE sig över äggen för att få ihop så många sommöjligt.

Senare ska jag över till Diana och måla lite ägg med hennes barn och senare ikväll blir det lite pizzaparty över här och imorgon är det påskmiddag hos mormor M!

Ungefär så intressant kommer min helg att vara! Det var länge sen jag inte hade några planer för helgen, så faktum är att det är ganska skönt att inte ha några planer. Men man vet ju aldrig vad som dyker upp i sista sekunden;)

Nu får ni glo på lite bilder från "the egghunt" ;)

Ser ni tanten med sjal på huvudet där bak? Jag tror det är det närmsta man kommer påskkärring här i USA! ;D

Ni ser tanten där bak med sjalen på huvudet... Det är mest troligt det närmsta man kommer påskkärring i det här landet! xD Hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0