Best of both worlds!

Ja, det är verkligen så det är. hemma i Sverige har jag en underbart bra familj som stöttar mig i alla lägen, jag har de finaste vännerna man kan ha.... GREAT! Här i USA har jag en helt underbar familj som också stöttar mig i allt jag gör och vi har roligt tillsammans, jag trivs som fisken i vattnet! Jag har de bästa vännerna från hela världen, så kan det bli mycktet bättre? Ärligt talat så tror jag inte det! Eller jo, jag har ju lite familjemedlemmar (på längre håll) som bor i grannstaten och det är ju aldrig fel!

Förhoppningsvis blir det en resa dit i slutet av nästa månad eller i början av juni, Måste bara prata med mina värdföräldrar först innan jag bokar resan kanske! Så det ska bli skoj!

Visst saknar jag Sverige, det skulle ju vara onormalt om jag inte gjorde det, men då jag har det mycet bra här med min amerikanska familj och fina vänner så ska jag hekt klart klara mig mycet bra ett år eller två. Jag har allting man kan tänka sig och lite till. En bra familj, fina vänner, bra område att bo i, en värdmamma som tycker om att skämma bort mig (A), fyra underbara värdpojkar, IKEA 20 minuter bort (det är ju det ENDA man behöver) 

Jag menar; bara det att jag faktiskt bor i Amerika gör ju det hela så mycket bättre, så himla perfekt att det finns inte! :) Man måste ju passa på att ta chansen nu medan man kan... innan man måste ta tag i livet och göra något vettigt, så som att utbilda sig, gå i skolan, skaffa ett jobb, betala räkningar, flytta hemifrån, tvätta, stryka... ja ni vet, allt det där (vattna blommor!)

Så därför tar jag vara på tiden som jag har här för man vet aldrig vad som händer senare!

För övrigt är ni väldigt dåliga på kommentarer så lämna gärna en kommentar om du läser bloggen! Det skulle vara så roligt att läsa lite kommentarer emellanåt och höra vad ni tycker om bloggen! Är det något ni vill veta så är det bara till att fråga på! :)

Kommentarer
Postat av: Broder

Läser bloggen varje dag =) kul med uppdatering hehe, ska försöka leta fram mikrofonen så vi kan ge dig lite uppdatering hehe ^^



Short update: Liam växer så det knakar, ler men inget riktigt skratt än =) Jag och Madde kämpar med alla skolarbeten som ska in, det går väl hyfsatt ändå.... det var väl det lilla som händer, får leta fram micken så du får höra våra härliga röster och Liams fina skrik :P (inget skratt än som sagt)



Saknar dig <33 =)

//Kram Brosan

2011-04-06 @ 10:56:04
Postat av: Anonym

Hej.

Ta vara på dagarna i USA och njut. Kerstin

2011-04-06 @ 21:22:14
Postat av: Emelie

Tack kära broder för din uppdatering! :) Ja, se nu till att hitta mikrofonen så jag kan höra era ljuvliga stämmor och Liams "prat"(?) haha! Jag saknar er med!! Kramar<3



Tack kerstin, det ska jag verkligen göra! kram

2011-04-07 @ 14:57:25
URL: http://emelieaupairarvidsson.blogg.se/
Postat av: Anger

Good people of togo i was here ok.

2011-05-17 @ 08:51:45
URL: http://anger.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0