Awesom! :)

Bra dag idag! Började dagen med en joggingrunda bort till choochooparken som ligger ett par kilometer bort. Sprang ett varv på löparbanan, utförde lite styrka och sprang sedan hem igen och tog en dusch. Nu kunde dagen börja på riktigt! Jag gjorde inte ett skit! Det var egentligen meningen att jag skulle till mallet med en annan au pair, men det blev lite ändrade planer med det, så jag stannade bara hemma. Kanske lika bra det då jag shoppade alldeles för mycket igår! haha, måste ju spara lite pengar också emellanåt. Dessutom börjar jag få alldeles för mycket kläder nu, har ju inga fler hängare till dem. What to do liksom? Näe, nu får det bli en liten paus på shoppingen, kanske en vecka (mest troligt ett par dagar).

I alla fall, var bara hemma och gjorde ingenting. Kommer ärligt talat inte ihåg när jag gjorde det sist... Men det varade inte länge, Diana ringde och vi traskade över till Marianos för att ha lite lunch, vilket mina VF (värdföräldrar) tyckte var himla bra för då kunde jag handla lite nödvändiga saker samtidigt! Ssnäll som jag är köpte jag ju allt de ville ha, vilket bara var ett batteri och lite frukost tills imorgon! Sen hade jag och Diana lunch, eller ja, jag tryckte i mig massa frukt, ananas - min nya kärlek och jordgubbar! Det är underbart att bo i ett land där frukt är en färskvara åre om! :) Sen var det dags för vår dessert - glass. Vi bestämde oss för att dela en banana split, men först så var vi ju tvugna att provsmaka alla 16 smaker av glass så vi visste vilka smaker vi ville ha till vår banana split. Vi hade samma smak så det var inga problem med att bestämma och han som sålde glassen till oss hade nog ganska kul han med. haha

Sen traskade vi hem till mig och fixade till våra naglar. Lite manikyr sådär på eftermiddagen/kvällen. Så trots att jag jade planer som försvann så slutade dagen ändå mycket bra i sällskap av en bra vän! :) Just nu sitter jag och kollar på en film (som jag har glömt namnet på) som min VM tyckte jag skulle kolla på. Så det är väl bäst att jag återgår till den! ;)

Kommentarer
Postat av: Pappa john

Opps, egen manikyr,det var som attans, tror du börjar gilla det där lite grann..ha,ha..var filmen bra du tittade på? Kramar<3 :-)

2011-04-18 @ 06:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0